Maksymilian Salski odchodzi z Newonce.media i wraca do Agory

Zostanie szefem subskrypcji Wyborcza.pl

"Powrót Maksa Salskiego do zespołu »Gazety Wyborczej« będzie dla nas dużym wzmocnieniem" - stwierdza Wojciech Bartkowiak, dyrektor wydawniczy "Gazety Wyborczej" i członek zarządu Agory

Maksymilian Salski po dwóch latach wraca do Agory. Od lipca jako head of subscription będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju cyfrowej prenumeraty „Gazety Wyborczej”.

Maksymilian Salski był jednym z kierowników zespołu, który budował ofertę subskrypcji Wyborcza.pl od 2016 roku. Z końcem sierpnia 2021 roku odszedł z Agory i przeszedł do Newonce.media, gdzie od października 2021 roku współodpowiadał za wdrożenie modelu subskrypcyjnego. Od lipca 2022 do czerwca 2023 roku w roli head of subscription nadzorował biznes subskrypcyjny Newonce.media.

„Powrót Maksa Salskiego do zespołu »Gazety Wyborczej« będzie dla nas dużym wzmocnieniem” – stwierdza w komunikacie Wojciech Bartkowiak, dyrektor wydawniczy „Gazety Wyborczej” i członek zarządu Agory. „Zna on świetnie »Wyborczą« i nasz cyfrowy świat, ale przede wszystkim jest doświadczonym ekspertem w zakresie rozwoju modelu subskrypcyjnego. Liczymy też, że jego perspektywa pozwoli nam przyciągać do Wyborcza.pl jeszcze więcej prenumeratorów spoza grona zainteresowanego ściśle polityką oraz kolejnych młodszych użytkowników” – dodał Bartkowiak.

Operacyjnie Maksymilian Salski będzie odpowiadał za cały proces subskrypcyjny w „Gazecie Wyborczej” oraz za pracę zespołów w tym obszarze: począwszy od akwizycji subskrybentów indywidualnych, przez ich utrzymanie, aż po digitalowy marketing subskrypcyjny. Stanie na czele działu odpowiedzialnego za rozwój subskrypcji Wyborcza.pl, który będzie funkcjonować w strukturze „GW” samodzielnie, współpracując m.in. z redakcją, działami IT, analiz i marketingu oraz raportując bezpośrednio do dyrektora wydawniczego dziennika.