Magazyn wnętrzarski „AD” wchodzi do Polski

Agnieszka Gruszczyńska-Hyc naczelną

"Pojawienie się »AD Polska« jest oznaką dojrzałości polskiego rynku architektury i designu" - uważa z kolei Agnieszka Gruszczyńska-Hyc

Jesienią pojawi się na rynku polska edycja dwumiesięcznika wnętrzarskiego „AD”, którą wydawać będzie Domio Publishing Polska na podstawie umowy licencyjnej z Condé Nast. „AD Polska” będzie 10. edycją „AD” na świecie.

„»AD Polska« zaprosi swoich odbiorców do inspirujących domów i wyjątkowych nieruchomości oraz zaprezentuje niezwykłe doniesienia z całego świata, jednocześnie poświęcając uwagę pracom wiodących architektów, projektantów i rzemieślników” – czytamy w komunikacie.

„»AD« to wyjątkowe wydawnictwo na polu architektury, projektowania i wyposażenia wnętrz” – przekonuje w komunikacie Nataliya Dunayska, wydawczyni i dyrektorka generalna Domio Publishing Polska.

„Pojawienie się »AD Polska« jest oznaką dojrzałości polskiego rynku architektury i designu” – uważa z kolei Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, która została redaktorką naczelną dwumiesięcznika. „Jestem przekonana, że prezentacje najlepszych osiągnięć światowego designu w połączeniu z selekcją doskonałych polskich projektów i sztuki pozwolą nam przyciągnąć i rozwijać grupę odbiorców zainteresowanych treściami premium oraz informować ich o rosnącym rynku dóbr luksusowych i wzornictwa” – dodaje Gruszczyńska-Hyc.

Agnieszka Gruszczyńska-Hyc wcześniej kierowała w Grupie ZPR Media magazynami „Dobre Wnętrze” i „M jak Mieszkanie”. Z kolei funkcję dyrektorki ds. cyfrowych objęła Oksana Sogor.