„PUNKT dla Wawra” do wejścia na rynek był przygotowywany od kilku miesięcy. „Testowaliśmy możliwości dystrybucji, budowaliśmy też sprawny obieg informacji. Cieszę się, że możemy do czytelników trafić jeszcze przed wakacjami. To też czas, gdy w Wawrze dzieje się niezwykle dużo atrakcyjnych rzeczy, które możemy opisywać” – podkreśla Jan Domaniewski, który jest redaktorem naczelnym gazety, a także prezesem spółki Green Light, która ją wydaje.
„PUNKT dla Wawra” to według wydawcy połączenie tematów lokalnych z tematami ogólnopolskimi oraz światowymi. Z dużą dawką informacji popularnonaukowych oraz show-biznesowych, ale bez agresywnej polityki. „Myślę, że odbiorcy mediów mają już dość mierzenia całej rzeczywistości kryteriami politycznymi. Polityka wylewa się z gazet, wylewa się z sieci, z telewizji, więc z naszej gazety nie musi. To jest bardzo podobny model do tego, co zrobiliśmy w dwutygodniku »Wukadka«, który trafia do pasażerów Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Tam się wspaniale sprawdziło, a to dowód, że jest zapotrzebowanie na tego typu gazety. W pewnym sensie nowatorskie ze względu na swoją konstrukcję” – zaznacza Domaniewski.
Bezpłatny dwutygodnik „Wukadka” dystrybuowany w pociągach Warszawskiej Kolei Dojazdowej ruszył w sierpniu ub.r.
Jan Domaniewski to prezes agencji komunikacji społecznej Medioster, współtwórca tabloidu „Fakt”, którego w latach 2003-2011 był wicenaczelnym. Wcześniej związany z „Super Expressem” i „Gazetą Wyborczą”.