Z danych Polskich Badań Czytelnictwa wynika, że „Gazeta Pomorska” miała średnią sprzedaż na poziomie 13 157 egz., co w porównaniu z analogicznym okresem w zeszłym roku stanowi spadek o 17 proc.
Drugi był „Dziennik Zachodni” (też Polska Press), który sprzedawał średnio 8812 egz. (spadek o 20 proc.), a na trzecim miejscu uplasował się „Głos Wielkopolski” (również Polska Press), rozchodzący się w 8409 egz. (spadek o 23,01 proc.).
Na kolejnych miejscach znalazły się następujące tytuły:
• „Express Ilustrowany” (Polska Press) – 6284 egz. (spadek o 19,51 proc.),
• „Głos – Dziennik Pomorza” (Polska Press) 6217 egz., (spadek o 22,10 proc.),
• „Echo Dnia” (Polska Press) – 5913 egz. (spadek o 10,43 proc.),
• „Nowiny” (Polska Press) – 5775 egz. (spadek o 14,55 proc.),
• „Dziennik Łódzki” (Polska Press) – 5471 egz. (spadek o 15,20 proc.),
• „Dziennik Bałtycki” (Polska Press) – 5358 egz. (spadek o 21,64 proc.),
• „Gazeta Krakowska” (Polska Press) – 5039 egz. (spadek o 15,70 proc.).
Wskaźnik sprzedaż wydania, którym od roku 2022 posługuje się PBC, stanowi zsumowane dane dla wskaźników: sprzedaż wydania drukowanego i sprzedaż e-wydania. PBC nie liczy już średniej sprzedaży ogółem.