Premierowe odcinki „Hity w sieci” emitowane są na antenie TV Republika w soboty o godz. 11.10, począwszy od 1 kwietnia br. Do 22 kwietnia br. średnia widownia programu wyniosła 6,6 tys. osób. Przełożyło się to na 0,11 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,05 proc. w grupie 16-49 oraz 0,06 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 15 kwietnia br. Obejrzało go 11,4 tys. widzów.
„Hity w sieci” to subiektywny przegląd „najzabawniejszych wydarzeń”, którymi żył polski internet.
Cykl prowadzą szefowa redakcji social mediowej Telewizji Republika Mirona Hołda, Magdalena Czapska oraz działacz PiS chwalący obecną władzę w social media Oskar Szafarowicz, twórca profilu Okiem Młodych.