Dariusz Kostrzewski od października 2022 odpowiadał za badania słuchalności i wsparcie badawcze działu cyfrowego w Grupie Radiowej Agory. Od 2000 do 2019 roku szefował działowi badań i analiz „Gazety Wyborczej”, gdzie najpierw zajmował się analityką prasową na potrzeby działów reklamy, a od 2014 roku także za analityką internetową i subskrypcyjną. W 2020 roku w centralnym dziale analizy Agory kierował działem wiedzy o użytkowniku, a w okresie 2021-2022 pełnił rolę dyrektora ds. badań w Agorze.
W latach 2012-2022 pełnił funkcję przewodniczącego Rady Nadzorczej Polskich Badań Czytelniczych. Działał w Zespole Metodologicznym Polskich Badań Internetu w 2015-2016. Od 2016 r. jako przedstawiciel GRA nadzoruje w Komitecie Badań Radiowych poprawność realizacji badania Radio Track.
Większościowym udziałowcem Grupy Eurozet.jest Agora. Tworzy wspólny szyld połączonych spółek: Eurozetu i Grupy Radiowej Agory. Portfolio nowej grupy radiowej tworzy dziewięć rozgłośni: Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, Radio TOK FM, Radio ZET, Antyradio, Chillizet, Meloradio i Radio Plus. Ich łączny udział w słuchalności to ponad 26 proc. To mniej niż wynik lidera tego rynku Grupy RMF (RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic, Radio GRA), która w ostatnim badaniu Radio Track (listopad 2022 r. – styczeń 2023 r.) notuje w sumie 35,5 proc. udziału w czasie słuchania.
W 2021 r. grupa kapitałowa Eurozet osiągnęła wzrost przychodów o 10,7 proc. do 194,98 mln zł. Zysk netto nadawcy zaksięgowany przez Agorę zwiększył się z 16,51 do 23,97 mln zł.