W przetargu, rozpisanym przez Telewizję Polską, Studiotech Poland zaproponował najniższą cenę. Wystartowały w nim również: Softengi (3,6 mln zł; oferta została odrzucona), Proexe (3,63 mln zł) i Redge Technologies (5,66 mln zł).
Przetarg dotyczy opracowania, wdrożenia i integracji Biblioteki Cyfrowej Mediów Publicznych, służącej do agregacji, udostępniania, wymiany i sprzedaży cyfrowych zbiorów audio, wideo i zdjęciowych. Materiały udostępnione zostaną w ramach zintegrowanej platformy online.
Biblioteka Cyfrowa Mediów Publicznych nie będzie funkcjonować jak np. serwisy wideo na żądanie. Ma umożliwiać np. zakup fragmentu audycji radiowej czy programu telewizyjnego do dalszego wykorzystania. Przedsięwzięcie ma ruszyć w 2024 roku.
Projekt Biblioteki Cyfrowego Mediów Publicznych zapowiedziano już 10 lat temu. W listopadzie 2013 roku list intencyjny podpisała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (jej przewodniczącym był wówczas Jan Dworak) z 19 spółkami mediów publicznych: Telewizją Polską, Polskim Radiem i 17 regionalnymi rozgłośniami. „To jest projekt, który ma na celu stworzenie jednolitego systemu wyszukiwania materiałów audialnych i audiowizualnych gromadzonych w zbiorach publicznej radiofonii i telewizji od wielu dziesięcioleci” – przekonywał wtedy przewodniczący Dworak.