Ze sprawozdania przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego wynika, że w 2022 roku przychody spółki ze sprzedaży były o 60 proc. większe niż rok wcześniej. Odnotowano jeszcze 1,11 mln zł pozostałych przychodów operacyjnych (wobec 396 tys. zł w 2021), z których większość pochodziła z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych.
Koszty działalności operacyjnej to 1,62 mln zł (o 77,7 proc. więcej). Na wynagrodzenia wydano 718,6 tys. zł (wzrost o 39,26 proc.). Spółka zatrudniała średnio czterech pracowników (bez zmian).
W 2022 Media Corportation miał 249,3 tys. zł zysku netto (wobec 56,4 tys. zł rok wcześniej). Przeznaczono go na kapitał zapasowy.
Rok temu spółka organizowała galę Wiktorów. Imprezę, która powróciła po siedmiu latach przerwy i była transmitowana przez Telewizję Polską, zbojkotowało wielu nominowanych. Główną gwiazdą zeszłorocznej gali – która odbyła się pod koniec marca – miał być Sting, ale artysta wycofał się po tym, jak reżyserka Małgorzata Szumowska przekazała mu informację, że jego występ wesprze propagandę TVP. W tym roku Wiktory najprawdopodobniej się nie odbędą.
W 2022 Media Corportation był też producentem 25-lecia Telekamer „Tele Tygodnia”.
Spółka należy do Józefa Węgrzyna i Małgorzaty Deszkiewicz-Węgrzyn.