Anna Popek we wtorek poinformowała, że odchodzi z programu „W kontrze”. – Dziękuję Jarkowi Jakimowiczowi za dotychczasową współpracę 🙂 – napisała na Instagramie. Dziennikarka od zeszłej środy znów prowadzi „Pytanie na śniadanie” w telewizyjnej Dwójce. Na razie nie ma stałego partnera antenowego – pojawia się w porannym magazynie w duecie z Aleksandrem Sikorą lub Tomaszem Wolnym.
Biuro prasowe TVP Info poinformowało Wirtualnemedia.pl, że program „W kontrze” z Jarosławem Jakimowiczem prowadzić będzie teraz Agnieszka Siewiereniuk-Maciorowska, która z TVP Info związana jest od 2020 roku.
Siewiereniuk-Maciorowska, tak samo jak Jarosław Jakimowicz, jest w gronie komentatorów w prowadzonych przez Michała Rachonia porannych programach „#Jedziemy” i „#Jedziemy dalej”. Od października 2021 r. publicystka jest wicenaczelną wydawanych przez Polska Press dzienników: „Kuriera Porannego” i „Gazety Współczesnej”. Wcześniej m.in. była redaktor naczelną serwisu Dzień Dobry Białystok (Ddb24.pl) oraz prowadziła na YouTubie program „Przedpiątek”.
“W kontrze” zmieniało prowadzące kilka razy
Agnieszka Siewiereniuk-Maciorowska to kolejna współprowadząca „W kontrze” razem z Jarosławem Jakimowiczem. Początkowo gospodynią porannego programu była Magdalena Ogórek, potem w parze z Jakimowiczem występowała Agnieszka Oszczyk, zaś Anna Popek współprowadziła magazyn od sierpnia 2022 r. Drugą parę gospodarzy programu od początku ub.r. tworzą Katarzyna Cierpielewska i Łukasz Sobolewski.
„W kontrze” to weekendowy magazyn o lżejszej tematyce, emitowany na antenie TVP Info od września 2020 roku. Obecnie można go oglądać w soboty i niedziele w godz. 8:30-9:15 i w piątki w godz. 9:40-10:00.
Jarosław Jakimowicz z TVP Info związany jest od połowy 2019 roku. Wtedy zaczął pojawiać się regularnie wśród komentatorów w porannych programach „Jedziemy” i „Jedziemy dalej” Michała Rachonia. Po tym jak na antenie podziękował byłemu ministrowi obrony narodowej Antoniemu Macierewiczowi, w listopadzie 2019 roku dołączył do prowadzących cykl „Pytanie na śniadanie extra” w TVP2.
Z danych Nielsena wynika, że średni udział TVP Info w marcu br. wyniósł 4,60 proc.