Przetarg KIM dotyczy świadczenia usług w zakresie dostarczania danych populacyjnych na temat konsumpcji usług medialnych i posiadania infrastruktury do ich odbioru, które realizowane jest min. w ramach badania założycielskiego KIM.
Wyniki badania założycielskiego mają pozwolić na wyznaczenie populacji, subpopulacji oraz wyliczenie struktury użytkowników usług medialnych do innych badań. Cykliczność badania założycielskiego z kolei ma zapewnić stały dostęp do informacji o populacji. Badanie to ma charakter ilościowy i będzie realizowane w formie wywiadów bezpośrednich przy wykorzystaniu komputerów lub tabletów (F2F CAPI/TAPI) i/lub telefonicznie.
KIM wymaga, by wybrana w przetargu firma przystąpiła do badania (wywiadów) od dnia 1 lipca 2023 roku i aby realizowała badanie (wywiady) do 20 grudnia br.
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: doświadczenie zespołu (waga: 40) i cena (waga: 60).
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 54 tys. zł wadium.
Oferty można składać do 5 maja br.
Obecnie KIM w zakresie realizacji badania założycielskiego współpracuje z firmą Research Collective wybraną do współpracy w przetargu w lipcu 2022 roku.