– Staramy się aby czytelniczki i czytelnicy nie mieli trudności z dostępem do tytułów z tych segmentów tematycznych poprzez zwiększenie nasycenia sieci sprzedaży nakładami naszych tytułów – informuje Piotr Ludwicki, dyrektor ds. dystrybucji i obsługi klienta w Bauerze.
Wydawnictwo Bauer nie ujawnia, o ile zwiększyły się nakłady poszczególnych tytułów. Do segmentu poradnikowego koncernu należą m.in. „Świat Kobiety”, „Olivia”, „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka” i „Pani Domu”. W segmencie true stories są takie tytuły jak „Sukcesy i Porażki” oraz „Z Życia Wzięte”.
Od lutego trwa kampania promująca tytuły Bauera obejmująca telewizję (stacje Polsat, TVN i TVP), radio (RMF), internet i punkty sprzedaży.
Jesienią ub.r Burda Media Polska zdecydowała o zamknięciu ok. 20 tytułów, m.in. „Party”, „Dobrych Rad”, „Claudii”, „Przyślij Przepis”, „Cieni i Blasków”.