
Jak mówi nam Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze, znak „Dobra prasa!” to wskazówka dla czytelników oraz sprzedawców prasy, gdzie szukać sprawdzonych i wartościowych treści. – To także podpowiedź dla tych, którzy do tej pory kupowali zamknięte niedawno przez inne wydawnictwa tytuły – zaznacza Brzozowski.
Na rynku ze znakiem „Dobra prasa!” ukazał się już m.in. „Poradnik Domowy”. „Wybierz dobrą prasę! Czytaj czasopisma ze znakiem jakości! Jest z nami blisko 7 milionów czytelników!” – czytamy w reklamie zamieszczonej w tym piśmie.
Wraz z wprowadzeniem znaku jakości „Dobra prasa!” ruszyła kampania promująca tytuły wydawnictwa, obejmująca TV (stacje Polsat, TVN i TVP), radio (RMF), internet i tytuły własne, a także punkty sprzedaży w tym sieć urzędów pocztowych.
Autorkami znaku „Dobra prasa!” są Anna Wydra i Monika Łacmańska-Bycyk, których propozycja została wybrana na drodze wewnętrznego konkursu.