– To była nasza wspólna decyzja – mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Ochalski. Przestał pełnić obowiązki z końcem listopada ub.r., a z firmą związany będzie jeszcze do końca stycznia br.
Czy Ochalski wzorem byłego szefa przejdzie do Telewizji Polsat? – Mam kilka propozycji, nie tylko z branży mediów – mówi tylko. Czasu na zastanowienie ma sporo, bo obowiązywać będzie go półroczny zakaz konkurencji.
Piotr Ochalski z TVN związany był od 2002 r. Przez wiele lat pracował w dziale programmingu stacji, będąc jednym z najbliższych współpracowników ówczesnego dyrektora programowego TVN Edwarda Miszczaka.
Od 2011 r. współtworzył serwis streamingowy Player.pl, którego został dyrektorem programowym. W 2016. r. wszedł do kierownictwa nowej jednostki TVN Emotion Studio, które zajmowało się produkcją treści do internetu.
Ostatnio jako zastępca dyrektora programowego Piotr Ochalski nadzorował działania TVN w obszarze online oraz w social mediach (stanowisko to zostało zlikwidowane). Z kolei jako dyrektor działu mediów odpowiadał za przełożenie badań marketingowych na ofertę programową i działania marketingowe.
Edward Miszczak od połowy stycznia pracuje w Polsacie
Edward Miszczak w czerwcu ub.r. odszedł z TVN po 25 latach pracy. Od 16 stycznia br. jest dyrektorem programowym i wiceprezesem Telewizji Polsat. Z kolei programmingiem TVN Warner Bros. Discovery w Polsce zarządza od końca lipca Bogdan Czaja.
Obecnie zastępczynią Edwarda Miszczaka w Polsacie jest Katarzyna Wajda, która od 2017 r. była zastępczynią poprzedniej dyrektor programowej Polsatu Niny Terentiew. W dziale programowym Wajda pracuje od 2007 r.
W zeszłym tygodniu TVN Warner Bros. Discovery ogłosił odejście Piotra Tyborowicza, członka zarządu TVN i dyrektora biura reklamy TVN Media. Nadzór nad biurem reklamy przejęła Dorota Żurkowska, która objęła nową funkcję group senior vice president revenue.
Grupa kapitałowa TVN w 2021 roku mimo wzrostu kosztów operacyjnych o 29 proc. osiągnęła 551 mln zł zysku netto. Wpływy reklamowe nadawcy wzrosły o 10,7 proc., a liczba pracowników etatowych – o prawie 600 do 2,2 tys. Nadawca wypłacił 1,3 mld zł dywidendy.