– Strona jest bardziej przejrzysta i jeszcze lepiej pokazuje słuchaczom, co dzieje się w radiu – mówił 1 stycznia Piotr Ornowski, redaktor naczelny i prezes rozgłośni.
Jak przekazuje „Presserwisowi” Łukasz Kałuża z redakcji nowych mediów Radia Katowice, który odpowiada za stronę, prace nad projektem i wdrożeniem trwały przez kilka miesięcy. – Zrobiliśmy to siłami całego zespołu, starając się uwypuklić treści, które prezentujemy w eterze. Sporą wagę przyłożyliśmy też do życia rozgłośni i radiowej „kuchni”, bo takie materiały lubią nasi słuchacze.
Dodaje, że linki do serwisów informacyjnych, drogowych czy pogodowych już wcześniej były widoczne na stronie rozgłośni, ale nie były tak wyeksponowane jak obecnie. – Wyszliśmy z nimi do słuchaczy, ponieważ coraz więcej osób słucha radia przez internet czy naszą aplikację – mówi Łukasz Kałuża.
Rozgłośnie regionalne Polskiego Radia nie mają ujednoliconych stron WWW. Każda stacja prowadzi je samodzielnie. Większość stawia na strony o charakterze serwisu informacyjnego.