Portal I.pl, należący do Polska Press Grupy, w pierwszym tygodniu działalności odwiedziło 543 tys. internautów – wynika z badania Mediapanel PBI/Gemius, udostępnionych „Presserwisowi”. Uruchomienie portalu I.pl wsparte zostało kampanią reklamową w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie.
Portal ruszył w poniedziałek 5 września. Przeanalizowaliśmy jego dzienne wyniki w Mediapanelu do wtorku 13 września.
Pierwszego dnia I.pl miał 84 tys. użytkowników, który wykonali 206 tys. odsłon. Jak na razie najwięcej internautów odwiedziło portal we wtorek 6 września – 97 tys. przy 208 tys. odsłonach.
Najsłabszy dla nowego projektu Polska Press był dotychczas piątek 9 września – 69 tys. użytkowników.
W pierwszym pełnym tygodniu (5-11 września) 543 tys. użytkowników I.pl wygenerowało łącznie 1,3 mln odsłon. W tym okresie wszystkie strony internetowe należące do Polska Press odwiedziło 11,4 mln internautów.
Portal ma charakter informacyjno-rozrywkowy. Porusza tematy z życia politycznego i społecznego. Szefem projektu I.pl jest Michał Bagiński, a redaktorem naczelnym – Piotr Kotomski. Wydawcą portalu jest należąca do Polska Press Grupy spółka PL24.
Uruchomienie portalu I.pl wsparte zostało kampanią reklamową w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie.