Usługa Onet Premium, która została wprowadzona na rynek na początku lipca br., jest rozwijana i rozbudowywana o nowe partnerstwa. 5 września została wzbogacona o treści premium serwisu Business Insider Polska.
„Z ogromną satysfakcją możemy poinformować o dołączeniu Business Insider Polska, największego serwisu biznesowego w Polsce, do oferty z płatnymi treściami, a tym samym do pakietu Onet Premium. To realizacja naszej obietnicy o wyjątkowości i bogactwie naszej usługi dostępnej w jednym miejscu i atrakcyjnej cenie. Dzięki subskrypcji Onet Premium, użytkownicy będą mieli nielimitowany dostęp do szerokiego wachlarza nowych i profesjonalnych treści biznesowych z Business Insider” – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska.
„Od wielu miesięcy Business Insider Polska jest liderem serwisów ekonomiczno-biznesowych. Osiągnięcie odpowiedniej skali i zdobycie wielomilionowej rzeszy zaangażowanych czytelników pozwala nam przejść do kolejnego etapu. Sekcja Premium to wyjątkowa na polskim rynku oferta treści, którą tworzymy wspólnie z naszymi partnerami pracującymi w newsroomach w Europie i Stanach Zjednoczonych. W najbliższych tygodniach zakres artykułów Premium poszerzymy o kolejny obszar tematyczny dla czytelników szukających profesjonalnych, praktycznych informacji pomagających w codziennym planowaniu i prowadzeniu biznesu oraz zarządzaniu finansami” – mówi Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska.
Onet Premium zapewnia subskrybentom nielimitowany dostęp do artykułów, podcastów oraz programów wideo od wyselekcjonowanych polskich i zagranicznych wydawców takich jak m.in. „Newsweek”, Business Insider, „Forbes”, „Forbes Women”, „Przegląd Sportowy”, „Auto Świat”, Politico czy „Die Welt”.
W pakiecie są dostępne również ekskluzywne materiały opracowane przez redakcję Onetu, dostęp do wydań PDF dzienników, tygodników i magazynów, do aplikacji Onet Audio oraz platformy Newsweek Learning English. Po wykupieniu pakietu użytkownik zyskuje również możliwość korzystania z Onetu bez reklam (wyłączenie reklam dotyczy formatów display, audio i video i nie obejmuje autopromocji).
Jak wynika z badania Mediapanel, w lipcu Business Insider Polska miał 9,71 mln użytkowników, 32,67 proc. zasięgu oraz 12 minut i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania.