Pracownicy TVN w piątki pracują krócej

To globalna inicjatywa Warner Bros. Discovery

W czasie dwóch wakacyjnych miesięcy TVN Warner Bros. Discovery wprowadziło krótszy dzień pracy w piątki. To część globalnej inicjatywy Warner Bros Discovery Summer Friday. Program potrwa do 2 września, a pracownicy firmy w te dni pobyt w biurach o cztery godziny.

Program ruszył na początku czerwca i dostosowany do rodzaju pracy na różnych stanowiskach oraz do potrzeb biznesowych w regionie. Członkowie zespołu TVN, którzy – z uwagi na specyfikę wykonywanych zadań – nie mogą skrócić swojego dnia pracy w piątki, mogą wykorzystać trzy dodatkowe dni urlopu w 2022 roku.

– Stale obserwujemy zmieniający się rynek pracy i zwracamy uwagę na oczekiwania naszych pracowników. Dzisiaj, po doświadczeniach, które płyną z hybrydowego modelu pracy podczas pandemii COVID-19 wiemy, że elastyczność to jedna z głównych cech, jakie powinny opisywać nowoczesne środowisko pracy – komentuje Agnieszka Maciejewska, VP People & Culture w TVN Warner Bros.

Discovery Summer Friday Program ma stanowić dodatkową zachętę dla pracowników do weekendowych wyjazdów, letniego odpoczynku i oderwania się od spraw służbowych. – Ze względu na bardzo różnorodne zadania naszych zespołów wprowadziliśmy także zamiennie możliwość wykorzystania dodatkowych dni wolnych od pracy. Pracujemy nad kolejnymi udogodnieniami, które pozwolą pracownikom łączyć pasję do pracy, którą wykonują z cennym czasem wolnym poza biurem – dodaje Agnieszka Maciejewska.

Ponad 2 tys. osób przeszkolonych w pół roku

TVN Warner Bros. Discovery w coraz szerszym zakresie stawia na politykę, mającą zachęcać pracowników do rozwoju. Tylko w drugim kwartale 2022 roku zrealizowano w firmie kilkanaście projektów rozwojowych, w których udział wzięło ponad 1000 uczestników. Pracownicy mogli poszerzać i wzmacniać swoje kompetencje, a szczególny nacisk położono na rozwój umiejętności przywódczych. Spółka zrealizowała też program rozwojowy dla kobiet.

Natomiast w pierwszym kwartale br. Grupa TVN zorganizowała 32 różne szkolenia i webinary wewnętrzne, w których udział wzięło łącznie ponad 1350 osób. Nadawca planuje w najbliższym czasie uruchomić kolejne projekty, w tym m.in. skierowany do różnych grup zawodowych i zespołów program szkoleniowy w zakresie usprawniania procesów i innowacji.

W 2020 r. Grupa TVN zanotowała spadek przychodów o 9,8 proc. do 1,87 mld zł, a jej zysk netto zmalał z 540,57 do 486,98 mln zł.