Layout nowego serwisu ma podkreślać różnorodność treści przygotowywanych przez zespół kilkudziesięciu dziennikarzy. To nie tylko teksty i relacje na żywo, ale też dwa programy wideo i trzy podcasty. W sierpniu zadebiutują „Ikony sportu” – seria wywiadów z największymi sportowcami w historii oraz podcast, w którym Izabela Koprowiak i Piotr Żelazny co tydzień podsumują najważniejsze wydarzenia piłkarskie. Nowe programy wideo to „Sport & pieniądze” – finansowe ciekawostki dotyczące sportu i „Blisko sportu” – reportaże o problemach polskiego sportu.
Nowy serwis internetowy zrealizowany został na platformie wydawniczej Ring Publishing rozwijanej przez dział Ringier Axel Springer Tech. Na górze głównej strony Przegladsportowy.onet.pl prezentowane są materiały autorskie. Architektura serwisu porządkuje treści według najpopularniejszych dyscyplin sportowych, łatwo jest też znaleźć materiały poświęcone konkretnej lidze lub rozgrywkom. Ofertę uzupełniają terminarz i tabele dostępne z poziomu strony głównej serwisu oraz podstron „Przeglądu Sportowego” i Onetu.
Start serwisu wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu i prasie oraz na nośnikach OOH, DOOH i w kinach. W akcję promocyjną będą zaangażowane także media należące do RASP. Kampanię pod hasłem #WszystkoDlaSportu przygotował dział marketingu i dział kreatywny wydawnictwa.
RASP połączył redakcje sportowe „PS” i Onetu w styczniu br. Szefem połączonej struktury został Jacek Stańczyk, wcześniej odpowiadający za internetowe serwisy sportowe RASP.