Rząd na kampanię promującą służbę cywilną wydał w radiu i telewizji 3,4 mln zł

W ramach kampanii przygotowano spot, w którym urzędnicy apelują do obywateli: "Zobacz w nas człowieka, nie tylko urzędnika"

3,4 mln zł wydała w mediach Kancelaria Premiera na spoty w ramach kampanii związanej ze 100-leciem służby cywilnej w Polsce. Ponad 40 proc. tej kwoty trafiło do Telewizji Polskiej i Polskiego Radia.

Kampania promująca służbę cywilną trwała od połowy marca do końca czerwca 2022 roku. Centrum Informacyjne Rządu udostępniło „Presserwisowi” dane dotyczące wysokości umów zawartych z mediami.

Umowa z Telewizją Polską na 1,1 mln zł dała 377 emisji w TVP 1 i TVP 2. Niemal tyle samo – 1,1 mln zł – wydano w Telewizji Polsat (za 150 emisji).

Do Grupy RMF trafiło 515 tys. zł. Kampania objęła RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic (łącznie 249 emisji) oraz serwis RMF ON.

Agencja Time SA, reprezentująca Radio Eska, Eskę Rock, Vox FM i SuperNova, otrzymała 400 tys. zł za 76 emisji w każdej z 56 stacji (razem 4256 emisji).

Polskiemu Radiu KPRM zapłaciła 300 tys. zł. Radiowa Jedynka, Trójka, Czwórka i Polskie Radio 24 wyemitowały po 111 spotów.

W ramach kampanii przygotowano spot, w którym urzędnicy apelują do obywateli: „Zobacz w nas człowieka, nie tylko urzędnika”. Powstała również specjalna strona internetowa.