Na portalu „Super Expressu” zmienił się wygląd zarówno strony głównej, jak też stron z artykułami.
– Wyzwanie, jakie sobie postawiliśmy, było proste – „Super Express” w internecie. Czyli więcej przyciągających wzrok, budzących emocje grafik oraz więcej doskonałych zdjęć. Chcieliśmy, aby nasza strona jeszcze lepiej odzwierciedlała nasz szczególny, zadziorny charakter – opisuje dyrektor artystyczny „Super Expressu” Piotr Dąbrowski, który odpowiadał za nową szatę graficzną.
W osobnej zakładce portalu, pod adresem wideo.se.pl, dostępne są programy wideo emitowane na kanałach youtube’owych „Super Expressu”. – Od wielu lat „Super Express” to nie tylko popularny dziennik oraz serwis internetowy. Stawiamy także silnie na rozwój naszych formatów wideo. Wraz z relaunchem serwisu „Super Expressu” chcemy ułatwić naszym Czytelnikom oglądanie naszych doskonałych produkcji – tłumaczy Jan Złotorowicz, wicenaczelny „SE”.
Nowa odsłona portalu została przygotowana przez zespół projektowy w Grupie ZPR Media. Wydawca zapowiada, że to początek zmian w jego ofercie internetowej.
W maju br. portal „Super Expressu” odwiedziło 10,42 mln internautów, każdy spędził w nim średnio 8 minut i 46 sekund (według badania Mediapanel). Witryna jest liderem zasięgowym wśród serwisów dzienników ogólnopolskich.
Spółka Time, która oprócz „Super Express” wydaje grupę czasopism oraz sprzedaje ofertę reklamową kilku stacji radiowych, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 5,4 proc. do 285,42 mln zł i zysku netto z 32,43 do 36,17 mln zł. Zmalały jej wpływy ze sprzedaży prasy, a wzrosły przychody reklamowe.