Ewelina Brzozowa rok temu przygotowała dla TVP3 Białystok materiał, w którym pracownica Lasów Państwowych została przedstawiona jako turystka, co szybko zauważyli internauci. Później przeszła do Polsat News, ale jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, wróciła do Telewizji Polskiej i pracuje w jej centrali.
6 lipca 2021 roku w „Obiektywie” TVP3 Białystok ukazał się materiał na temat aplikacji przygotowanej przez Lasy Państwowe. – Chcę zobaczyć co do zaaferowania ma nadleśnictwo, czego mogę się przy okazji nauczyć, co mijam po drodze, co do zaoferowania ma las – mówiła w materiale kobieta podpisana na wizytówce jako „turystka Anna”. Internauci szybko zwrócili uwagę, że to nie zwykła turystka, tylko wieloletnia pracownica Regionalnej Dyrekcji Lasów w Państwowych.
W innych materiałach TVP3 Białystok występowała zresztą w mundurze. Po krytyce internautów, Telewizja Polska naniosła poprawę do materiału wyeksportowanego do sieci. Na wizytówce nie ma już podpisu „turystka”, tylko „Anna Poskrobko, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku”.
„Chciała być reporterką, w Polsat News nie było to możliwe”
W październiku ub.r. informowaliśmy, że Brzozowa rozpoczęła pracę w kanale informacyjnym Polsat News. Z naszych informacji wynika, że nie spełniło to jednak jej ambicji. – Nie dostrzegała rozwoju. Pracowała głównie jako edytorka, a chciała być reporterką, dlatego postanowiła odejść. Poza tym w TVP można zarobić więcej – zdradza Wirtualnemedia.pl dziennikarz Polsatu, który pragnie zachować anonimowość. Niedawno informowaliśmy, że pensje edytorów Polsat News wzrosły z 3,5 do 4,5 tys. zł netto.
Nowym zajęciem Brzozowa pochwaliła się na Facebooku. Pracuje dla portalu TVP.pl, gdzie przygotowuje m.in. rozmowy ze znanymi osobami. Opublikowała zapowiedź jednej z nich (z udziałem modelki Agnieszki Wasilewskiej i aktora Piotra Mroza), nagraną telefonem w hallu głównym centrali TVP przy ulicy Woronicza w Warszawie. O przyczynę zmiany stacji próbowaliśmy zapytać samą zainteresowaną. Brzozowa poinformowała nas jednak, że będzie to możliwe w przypadku autoryzacji (akceptacji) artykułu.
Z danych Nielsena wynika, że w maju br. Polsat News miał 1,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym.