– Bartosz Bednarz wielokrotnie udowadniał jako zastępca kierownika, że rozumie potrzeby i oczekiwania użytkowników i potrafi tę wiedzę przekuć w wyniki. Jestem przekonany, że za jago sterami biznesowa Interia dotrze do nowych odbiorców i wzmocni swoją pozycję na rynku – komentuje Piotr Witwicki, redaktor naczelny w Grupie Interia.
Z działem biznesowym Interii Bartosz Bednarz jest związany od 2015 roku, funkcję wiceszefa objął w ub.r. Wcześniej pracował w „Miesięczniku Kapitałowym”, z mediami jest związany od ponad 10 lat. Specjalizuje się w polityce monetarnej i fiskalnej oraz innych kwestiach makroekonomicznych.
– Biznes Interia dynamicznie się rozwija. Tworzymy coraz więcej autorskich treści, relacjonujemy w specjalnym studiu na żywo najważniejsze wydarzenia gospodarcze w Polsce, współpracujemy także z topowymi felietonistami w kraju (Robert Gwiazdowski, Tomasz Prusek i Rafał Woś). Ciągle wzmacniamy zespół i sukcesywnie realizujemy kolejne ambitne cele – wylicza Bartosz Bednarz
Poprzedni kierownik serwisu biznesowego Interii Paweł Czuryło przechodzi do „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor PL), w połowie lipca obejmie tam funkcję zastępcy redaktora naczelnego ds. online.
Krzysztof Maciejewski i Paulina Błaziak w Interii
Z początkiem lipca do redakcji biznesowej Interii dołączy Krzysztof Maciejewski, wcześniej związany m.in. z „Gazetą Bankową”, „Pulsem Biznesu”, „Miesięcznikiem Bank”, „Obserwatorem Finansowym” i „Warsaw Business Journal”. Maciejewski jest też pisarzem, dwukrotnie otrzymał Nagrodę Polskiej Literatury Grozy im. Stefana Grabińskiego.
Natomiast od września w redakcji będzie pracowała Paulina Błaziak. Wcześniej była związana m.in. z „Rzeczpospolitą” i TVN24 BiS, a także przez kilka lat zajmowała się bankowością transakcyjną w Citigroup. Ukończyła kierunek finanse w Szkole Głównej Handlowej.
Według badania Mediapanel w maju br. serwis biznesowy Interii odwiedziło 3,4 mln realnych użytkowników, wykonując 20,9 mln odsłon. Cały portal Interia w wersji przeglądarkowej zanotował 16 mln użytkowników, 53,51 proc. zasięgu oraz 57 minut i 37 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.