– „Dziennik Gazeta Prawna” od lat jest liderem w dostarczaniu najwyższej jakości treści biznesowych i prawnych. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać moje doświadczenie w kolejnych etapach budowania silnej pozycji rynkowej serwisów internetowych INFOR-u – mówi Paweł Czuryło. – Jesteśmy, jeśli chodzi o polską prasę, zdecydowanym liderem w sprzedaży elektronicznych wersji gazety (eDGP). Teraz stawiamy bardzo mocno na subskrypcje cyfrowe oparte na treściach z serwisu gazetaprawna.pl. Intensywnie nad tym pracujemy – mówi Krzysztof Jedlak, redaktor naczelny „DGP”. – Nośnik właściwie nie ma już znaczenia: liczy się kontent i jego jakość. A tu mamy wiele do zaoferowania. Nasze serwisy internetowe mają wciąż bardzo duży potencjał rozwoju – tym większy, im ściślejsza będzie ich współpraca z zespołem „DGP”. Paweł ma kompetencje i doświadczenie w tych dziedzinach, które w tym kontekście są dla nas kluczowe. Znam go od dawna i oceniam bardzo wysoko. Mamy razem wiele ważnych i ciekawych projektów do zrobienia – podkreśla Jedlak. Paweł Czuryło był ostatnio zastępcą redaktora naczelnego portalu Interia, odpowiedzialnym za rozwój serwisu Biznes Interia, a wcześniej m.in. kierownikiem działu ekonomicznego „Rzeczpospolitej”, wiceszefem działu biznes „Gazety Prawnej” i reporterem PAP Biznes odpowiedzialnym za makroekonomię i politykę monetarną.
Na razie Interia nie zdradza, kto zastąpi Czuryłę w jej serwisie ekonomicznym. – Grupa Interia poinformuje o zmianach w serwisie biznesowym na początku lipca – ucina Paweł Baryś, specjalista ds. PR wydawcy.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dziennik-gazeta-prawna-program-google-news-initiative-subscriptions-academy-2022 ##
Do wydającej „Dziennik Gazetę Prawną” firmy Infor należą trzy serwisy internetowe.
Według wyników badania Mediapanel w marcu br. portal Dziennik.pl zanotował 4,89 mln użytkowników, 16,31 proc. zasięgu oraz 6 minut i 25 sekund przeciętnego czasu korzystania, Gazetaprawna.pl – 3,41 mln internautów, 11,39 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 56 sekund spędzonych średnio przez odwiedzającego, a Forsal.pl – 2,47 mln użytkowników, 8,25 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 51 sekund przeciętnego czasu korzystania.
W pierwszym kwartale br. średnie rozpowszechnianie płatne „DGP” wyniosło 33 256 egz. (dane PBC „Audyt ZKDP”).