W „Pulsie Biznesu” Agnieszka Morawiecka Będzie zajmować się tematyką ubezpieczeń, bankowości, TFI oraz najważniejszymi firmami z branży windykacji, leasingu i faktoringu. Pracowała już w dzienniku prawie 20 lat temu.
Poprzednio przez 9 lat pracowała w agencji ISBnews. Wcześniej była dziennikarką w agencji informacyjnej Internet Securities Businesswire (należącej do Euromoney Polska) oraz przez dwa lata w „Rzeczpospolitej”.
Dwukrotnie otrzymała nagrodę dziennikarską im. Mariana Krzaka dla najlepszego dziennikarza bankowego, przyznawaną przez Związek Banków Polskich.
Według danych PBC w pierwszym kwartale br. średnie rozpowszechnianie płatne razem „Pulsu Biznesu” wynosiło 12 866 egz.
Natomiast z subskrypcji cyfrowych dziennika w styczniu br. korzystało ponad 22 tys. użytkowników. W maju br. na portalu internetowym PB.pl wprowadzono opcję odsłuchiwania artykułów.
W 2020 roku przychody Bonnier Business Polska zmalały o 12,1 proc. do 55,94 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 5,7 proc. zysk netto poszedł w dół z 3,13 do 1,06 mln zł. Ograniczenia epidemiczne najmocniej uderzyły w obszar eventowy firmy.