Nowa dyrektorka departamentu content marketingu w Ringier Axel Springer Polska

Ewelina Czarnota

Ewelina Czarnota od 6 czerwca będzie dyrektorką departamentu content marketingu w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska. Zastąpi Magdalenę Milewską, która po ponad 12 latach żegna się z firmą.

Magdalena Milewska po ponad 12 latach rozstaje się z Ringier Axel Springer Polska, gdzie od lutego ub.r. była dyrektorką departamentu content marketingu. Milewska pożegnała się na LinkedIn, gdzie zapowiedziała „nowy zawodowy rozdział” od czerwca.

– Ewelina Czarnota, dotychczas dyrektorka Działu Projektów Specjalnych, 6 czerwca br. obejmie stanowisko dyrektorki Departamentu Content Marketingu w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska – poinformowała nas Agnieszka Skrzypek-Makowska, kierowniczka komunikacji zewnętrznej RAS Polska.

Czarnota z RAS Polska (a wcześniej Grupą Onet SA) związana jest od 2010 roku. Była project sales managerem, kierowniczką sprzedaży specjalnej obszaru Styl Życia, Rozrywka Podróże, head of sales and project management. W przeszłości związana z Burda International Poland.

Departament content marketingu utworzono w RAS Polska na początku ub.r. w ramach biura reklamy. Powstał z połączenia obszarów projektów strategicznych, projektów specjalnych, patronatów mediowych, dedicated sales oraz projektów wideo.

W 2020 roku przychody sprzedażowe Ringier Axel Springer Polska zmalały o 7,3 proc. do 549,05 mln zł, zysk netto – z 28,4 do 23,03 mln zł, a liczba pracowników etatowych – o 60 do 1 332.