Program będzie emitowany co tydzień, w każdy poniedziałek o godz. 9:50 w Onecie oraz na YouTube.
W nowej odsłonie „Misji Futbol” co tydzień będą się spotykać dziennikarze od lat związani z piłką nożną – Dariusz Szpakowski, słynny komentator i dziennikarz TVP Sport, Mateusz Święcicki komentator i dziennikarz Eleven Sports, Łukasz Wiśniowski, prowadzący kanał Foot Truck i dziennikarz Canal+ Sport oraz Łukasz Olkowicz z Przeglądu Sportowego Onet, gdzie od lat przygotowuje wywiady i reportaże o tematyce sportowej. –
Zdecydowaliśmy się na powrót Misji Futbol, bo to dla nas oczywisty krok. Program piłkarski jest naturalnym uzupełnieniem naszego portfolio wideo, mamy już przecież cieszącą się dużym zainteresowaniem Misję Sport – podkreśla Jacek Stańczyk, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego Onet.
Co tydzień z „Misji Futbol” widzowie dowiedzą się, co wydarzyło się w futbolu, zarówno polskim, jak i zagranicznym. W programie pojawią się także bohaterowie bieżących piłkarskich wydarzeń – zawodnicy oraz trenerzy.
– „Misja Futbol” w nowym wydaniu to merytoryka na najwyższym poziomie i jednocześnie świetna zabawa. To będzie mieszanka młodości, doświadczenia, rzetelnych informacji, mocnych i rzeczowych komentarzy oraz historii, o których wielu pewnie nie słyszało. Łukasz Olkowicz, Mateusz Święcicki i Łukasz Wiśniowski są doskonale znani piłkarskim kibicom, mają ogromną wiedzę i wyraziste poglądy. A uwielbiany przez kibiców Dariusz Szpakowski jest już legendą całego polskiego sportu. Nie mam żadnych wątpliwości, że zaskoczymy i spełnimy wymagania naszych internautów – mówi Jacek Stańczyk.
„Misja Futbol” w Onecie od 2016 roku
„Misja Futbol” jest obecna w Onecie od 2016 roku. Od marca 2020 roku za jego realizację odpowiadał youtube’owy Kanał Sportowy, którego właścicielami głównymi twórcami są Mateusz Borek, Tomasz Smokowski, Michał Pol i Krzysztof Stanowski. Program pokazywano równocześnie w Kanale Sportowym (razem z dodatkową częścią) i Onecie. W drugiej połowie maja ubiegłego roku, wraz z końcem poprzedniego sezonu piłkarskiego, strony zdecydowały się zakończyć współpracę. Ringier Axel Springer Polska uzasadniał, że zamierza się skupić na rozwoju własnych treści wideo o tematyce sportowej.
Za czasów Kanału Sportowego w „Misji Futbol” rozmawiali zazwyczaj Mateusz Borek, Tomasz Smokowski i Dariusz Szpakowski, a także gość w studiu i osoby, z którymi prowadzący łączą się przez wideokomunikatory.
Kanał Sportowy po zakończeniu współpracy z Onetem nadaje własny format „Moc Futbolu”.
„Misja Futbol” to kolejny program wideo o tematyce sportowej produkowany przez Onet. W listopadzie ub. r. zadebiutowała „Misja Sport”, prowadzona przez Aldonę Marciniak i Łukasza Kadziewicza.
W marcu br. sekcji sportowej Onetu (Ringier Axel Springer Polska) 8,45 mln internautów spędziło przeciętnie po 21 minut i 33 sekund – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Serwis „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 1,87 mln internautów, 6,23 proc. zasięgu oraz 5 minut i 52 sekundy średniego czasu korzystania.