Dziesięć nowych audycji w wiosennej ramówce newonce.radio

newonce.radio wystartowało z sezonem wiosennym. W nowej ramówce znajdzie się ponad 40 formatów, w tym dziesięć premierowych i nowe kanały komunikacji. Radio stawia na treści wideo i rozbudowane audio. Do prowadzących audycję dołączyli m.in. Dominika Sitnicka z OKO.press, Maciej Buchwald czy powracający Michał Kempa.

W poniedziałek startuje wiosenny sezon newonce. Radio otwiera go w nowej siedzibie w Fabryce Norblina, gdzie dysponuje dwoma studiami transmisyjno-nagraniowymi pozwalającymi na realizację dwóch programów jednocześnie. Jedno z nich będzie służyć jako przestrzeń do realizacji live-streamów na Twitchu, który to kanał przejmuje kilka formatów wcześniej obecnych na antenie radia. Ma to pozwolić na lepsze dopasowanie i dotarcie treści do grupy docelowej. Ta sama motywacja stoi za wydłużeniem pasma dziennego/didżejskiego radia do godz. 16, o której to będą się zaczynać audycje autorskie.

Wśród nowych nazwisk, które pojawią się w newonce wiosną, są m.in. zdobywający ogromną popularność muzycy, bracia Kacperczyk (będą prowadzić program „Brejdaki”), dziennikarka OKO.press Dominika Sitnicka (razem z Lechem Podhaliczem będzie prowadzić publicystyczny „Status”), aktorka Vanessa Aleksander i tiktoker Tyszka (oboje dołączyli do składu „Bolesnych poranków”), Maciej Buchwald, reżyser filmów i teledysków, scenarzysta i stand-uper (poprowadzi autorski program satyryczny), Maciej Lorenc, autor i tłumacz książek poświęconych substancjom psychodelicznym (program „Psychodelicje”), czy tiktoker Alvaro Soares, którego zobaczymy i usłyszymy na Twitchu. Do współpracy z newonce wraca Michał Kempa, który razem z Bartkiem Czarkowskim poprowadzi program o zmianach na rynku pracy.

Na ogłoszenie czeka jeszcze kilka zupełnie nowych, multimedialnych formatów, o których newonce będzie informować wkrótce.

W sezonie wiosennym w newonce w dalszym ciągu będą obecne programy m.in. Kamila Bałuka („Dawno temu w telewizji”), Przemka Rudzkiego – „Futbol i cała reszta” z Arkiem Sitarzem i „Kick-Off” z Michałem Gutką, Agnieszki Szydłowskiej – „Godzina czasu” z Dorotą Masłowską oraz autorskie „8 Kobiet”, „PS Gra” i „Tygodnik” (w nowej formule), Aleksandry Przegalińskiej („Coś osobliwego”), Joanny Podgórskiej („Podgórska ogólnie”), Bartka Czarkowskiego i Jacka Sobczyńskiego („Nevermind”), Oli Kluczyk i Julii Tramp („Dwie Dupy o Dupie”), Tycjany („Girls in da Hood”), Marka Falla – „Dragon Fall” z Tomaszem Smokowskim i solowe „The Fall”, Maxa Cegielskiego („.TXT”), Łukasza „Jurasa” Jurkowskiego („Jurasówka”), Michała Walkiewicza („Walkie-Talkie”), Filipa Skrońca („Dokumentnie”), Macia Morettiego („Jezioro, Łabędzie”) czy Adama Bodnara („Prawy Adam”).

Od dłuższego czasu rozwijane są profile newonce i newonce.sport na TikToku, teraz dołącza do nich wspólny kanał na Twitchu – jest to pierwszy łączony profil obu platform. Będą na nim transmitowane znane wcześniej z anteny programy takie jak „Sajko Radio”, „La Polemica” , „Daj wariata” czy „Club Menu” w nowych formułach. Pojawią się również zupełnie nowe formaty, które newonce zaprezentuje już wkrótce.

„Wchodzimy na platformę kojarzoną przede wszystkim ze streamowaniem gier z programami, które nie zawsze będą o tę tematykę zahaczać. Oczywiście interesuje nas publiczność obecna na Twitchu, zależy nam jednak na tym, żeby przekierować tam uwagę słuchaczy i widzów ceniących treści tworzone przez newonce” – mówi Michał Michalski, CEO newonce.media.

Nowości w aplikacjach

Wiosenna kampania promocyjna obejmuje wszystkie kanały marki, tj. obie platformy i aplikacje – newonce i newonce.sport – oraz social media. Motywem przewodnim są kwiaty, symbolizujące rozkwit i nowe życie; obecne są one na kreacjach promujących formaty audio i wideo oraz w serwisach i aplikacjach – od nawigacji górnej, przez wiosenne logotypy, tło playera audio, strony podcastów, artykułów i twórców treści, po splash screeny obu aplikacji.

Do tych ostatnich wprowadzane są nieustannie optymalizacje i nowe funkcjonalności. W ciągu następnych dwóch tygodni na obu platformach zagoszczą na stałe nowe palety kolorów i style nawigacji. Oprócz tego pojawią się zupełnie nowe, rozbudowane playery podcastowy i radiowy, które mają na celu poprawienie doświadczenia słuchania treści audio.

newonce.radio bez Kędzierskiego i Wojewódzkiego

Pod koniec lutego po sześciu latach współpracy z newonce.media rozstał się Piotr Kędzierski – dyrektor kreatywny, jeden z prowadzących „Bolesne poranki”, członek zarządu i udziałowiec firmy (miał 15 proc. udziałów). Od tego tygodnia wraz z Kubą Wojewódzkim (prowadzili razem wywiady w newonce.radio) wystartował z podcastem w Onecie.

Wraz z odejściem Kędzierskiego do zarządu newonce.media dołączyli Danuta Breguła oraz Marcin Łuniewski. Prezesem pozostaje Michał Michalski.