18 marca odbędzie się gala pięściarska federacji Gromda. Zawodnicy będą walczyć na gołe pięści. Spot promujący to wydarzenie nakręcono w mafijnej stylistyce, a na ekranie na przemian pojawiają się roznegliżowane modelki, zawodnicy i sceny z walk.
„Promocja patologii”
Akcesoriami pięściarzy i hostess są broń, alkohol i pliki pieniędzy. Reguły rządzące Gromdą przedstawia Mateusz Borek, dziennikarz sportowy, komentator piłkarski TVP Sport i Viaplay, współwłaściciel Kanału Sportowego i promotor bokserski. Borek angażuje się w promocję federacji Gromda od początku jej istnienia.
W spocie lektor odczytuje, że jedna z zasad Gromdy brzmi: „Kur… zawsze będzie kur…. Nie zmienisz tego”.
Spot skomentował dziennikarz śledczy Wirtualnej Polski Szymon Jadczak: „Jestem ciekaw opinii szefostwa TVP, dlaczego zgadzają się, żeby ich komentator występował w czymś tak wulgarnym, knajackim i promującym najgorsze wzorce? Z jednej strony koncert dla ofiar z Ukrainy, z drugiej promocja patologii”.
Walki będzie można obejrzeć na stronie Gromda.tv, dostęp kosztuje 24,99 zł.