Wysokość wydatków przekazał szef resortu Henryk Kowalczyk w odpowiedzi na interpelację posłów Platformy Obywatelskiej Doroty Niedzieli i Kazimierza Plocke.
Najwięcej – 7,3 mln zł – resort rolnictwa wydał w zeszłym roku w Telewizji Polskiej. W TVP prowadzono m.in. kampanie informacyjno-edukacyjne dotyczące kształcenia w sieci szkół rolniczych czy rolnictwa i produkcji ekologicznej.
Do Polskiego Radia trafiło w 2021 roku z resortu 1,8 mln zł. 1,3 mln zł dostało katolickie Radio Fiat z Częstochowy na produkcję spotu i jego emisję w kilkunastu rozgłośniach diecezjalnych. Agencja mediowa Media Group dostała 1,1 mln zł na kampanię prasową w 264 tytułach prasowych (m.in. „Gazeta Polska”, „Gazeta Polska Codziennie”, „Gość Niedzielny” i dzienniki Polska Press). Z kolei w Telewizji Polsat resort wydał 950 tys. zł.