Zarząd Agory SA poinformował w komunikacie giełdowym, że przejrzy opcje strategiczne działalności internetowej Grupy, w tym również procesu integracji dotychczasowego segmentu prasy z pionem Gazeta.pl w jeden obszar biznesowy. Zarząd Agory o połączeniu obu biznesów informował już w czerwcu ubiegłego roku, jednak decyzja spotkała się ze sprzeciwem kierownictwa „Gazety Wyborczej”.
– Zarząd Agory chce spojrzeć na potencjał rozwojowy całej Grupy Agora z nowej perspektywy. Dlatego też zdecydował się na poszerzenie przeglądu o wszystkie obszary działalności Grupy – informuje „Presserwis” Nina Graboś, dyrektorka ds. komunikacji korporacyjnej. – To proces analityczny i na ten moment nie wiążą się z nim żadne rozstrzygnięcia biznesowe – dodaje Graboś.
Wnioski z przeprowadzonego przeglądu zostaną wykorzystane w trakcie prac nad strategią rozwoju Grupy Agora na lata 2023 – 2027.