Średnia sprzedaż dzienników regionalnych objętych badaniem PBC wyniosła w 2021 roku 158 399 egz. wobec 191 905 egz. w 2020 roku.
Liderem wśród dzienników regionalnych była „Gazeta Pomorska” (Polska Press), której średnia sprzedaż wyniosła 17 927 egz. i była o 18,1 proc. niższa niż w 2020 roku. Drugi był „Dziennik Zachodni” (Polska Press) ze średnią sprzedażą 12 935 egz. (spadek o 20,4 proc.), a trzeci „Głos Wielkopolski” (Polska Press) – 12 250 egz. (spadek o 18,7 proc.).
W pierwszej piątce znalazły się również: „Express Ilustrowany” (Polska Press) – 8854 egz. (spadek o 19,7 proc.) i „Głos – Dziennik Pomorza” (Polska Press) – 8444 egz. (spadek o 17,5 proc.).
Najmniejszy spadek sprzedaży uzyskały „Super Nowości” (to dziennik z Rzeszowa, który nie należy do Polska Press, ale do Gravamen Media) o 7,6 proc., do 3622 egz. Najbardziej spadła natomiast sprzedaż „Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press) – o 24,2 proc., do 7594 egz.
Sprzedaż rok do roku poprawiły katowicki „Sport” (Gremi Media) oraz „Polska Metropolia Warszawska” (Polska Press). „Sport” zanotował wzrost o 3,3 proc. (do 3399 egz.), a „Polska Metropolia Warszawska” – o 27,1 proc. (do 2826 egz.).