Marcin Marczak odszedł z „Newsweeka”

Będzie odpowiadał za subskrypcje RAS Polska

Marcin Marczak w "Newsweeku" pracował od 2008 roku

Marcin Marczak, dotychczasowy szef wydawców Newsweek.pl, dołączył do pionu subskrypcji, obejmując stanowisko szefa treści subskrypcyjnych. W „Newsweeku” zastąpi go Michał Szadkowski.

Marcin Marczak, który w „Newsweeku” pracował od 2008 roku, od lutego dołączył do zespołu treści płatnych Ringier Axel Springer Polska. Jako head of subscription content będzie odpowiadał m.in. za rozwój treści w modelu subskrypcyjnym i współpracę z redakcjami w zakresie efektywności treści płatnych.

Marczak będzie podlegał Tomaszowi Gawłowi, dyrektorowi zarządzającemu treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska. W Newsweek.pl na stanowisku szefa wydawców Marcina Marczaka zastąpił Michał Szadkowski, dotychczas wydawca w tym samym zespole.

Według danych Mediapanelu w grudniu serwis internetowy Newsweek.pl odwiedziło 2,18 mln użytkowników.