Jońska z branżą radiową związana jest od kilkunastu lat. Pracę rozpoczęła w Radiu ZET, zasilając dział programowy. W grudniu 2009 r. dołączyła do zespołu Grupy Radiowej Agory – początkowo była sekretarzem redakcji Radia Złote Przeboje, a w 2018 została zastępczynią naczelnej w Radiu Pogoda. Jest entuzjastką nowych mediów, studiowała socjologię na Collegium Civitas.
Radio Pogoda dołączyło do portfolio Grupy Radiowej Agory w 2015 r. Obecnie programy stacji można słuchać w ośmiu miastach: w Warszawie, na Śląsku, w Krakowie, Wrocławiu, w Poznaniu, w Gdańsku (częściowo też w Sopocie i Gdyni), Bydgoszczy oraz Opolu, a także w internecie.
W trzecim kwartale ub.r. przychody Grupy Agora w segmencie radiowym wzrosły o 16,3 proc. do 25,7 mln zł, z czego wpływy reklamowe zwiększyły się o 11,7 proc. do 21,9 mln zł. W sprawozdaniu Agory zwrócono uwagę, że wartość całego rynku reklamy radiowej wzrosła w tym okresie tylko o 4 proc.