14 stycznia mija 25 lat od ukazania się pierwszego wydania „Pulsu Biznesu”. Przy tej okazji poinformowano, że dziennik osiągnął poziom 22 tys. subskrybentów, ma 120 tys. odbiorców branżowych i autorskich newsletterów, a jego cykl podcastów „PB do słuchania” odtworzono 1,5 mln razy.
„Od 25 lat pomagamy Ci zarabiać” to hasło nowej kampanii
– Od 25 lat mamy jedną misję − pomagamy naszym czytelnikom prowadzić firmę i podejmować trafne decyzje inwestycyjne, jednym słowem – zarabiać. Realizujemy ją, informując o tym, co ważne w polskim biznesie i jakie są rynkowe trendy – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.
Obchodom jubileuszu towarzyszy kampania, której hasłem jest „Od 25 lat pomagamy Ci zarabiać”. Jej bohaterami są dziennikarze „Pulsu Biznesu”. W ramach kampanii wydawca zaplanował wiele działań promocyjnych i ofert specjalnych dla subskrybentów.
Z okazji urodzin każdy może stać się bohaterem pierwszej strony dziennika i zobaczyć siebie na okładce − jako rekina GPW, gwiazdy biznesu czy masterszefa, dzięki okolicznościowej aplikacji dostępnej na stronie Pb.pl/urodziny.
Według danych Mediapanelu serwis Pb.pl w grudniu odwiedziło 1,04 mln użytkowników.