Jak wynika z naszych informacji swoje gabinety zachował zarząd. Niżsi rangą menadżerowie i pracownicy utracili stałe gabinety i biurka. Wprowadzono też rezerwację miejsc parkingowych.
Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że zostało to przyjęte lepiej niż rezerwacja biurek. W pobliżu budynku TVN Grupy Discovery przy ulicy Wiertniczej 166 w Warszawie zawsze był bowiem problem z zaparkowaniem.
„Zmiany zgodne z globalnymi wytycznymi”
Dlaczego wprowadzono zmiany? – Pandemia w znaczący sposób zmieniła nasz sposób pracy. Część z tych zmian, jak np. większa powszechność pracy zdalnej, pozostanie z nami na lata. W TVN Grupa Discovery od października tego roku, tam gdzie to możliwe, pracujemy w modelu pracy hybrydowej łącząc pracę zdalną z obecnością w biurze.
Wdrożona strategia została opracowana zgodnie z globalnymi wytycznymi dla Discovery na świecie, w oparciu o nasze lokalne potrzeby biznesowe, zasady bezpieczeństwa, preferencje pracowników, o które pytaliśmy w specjalnie przygotowanej ankiecie oraz uwarunkowania prawne – informuje portal Wirtualnemedia.pl Katarzyna Issat, szef komunikacji korporacyjnej TVN.
Przed zmianami w budynku przy ulicy Wiertniczej przeprowadzono remont. Po nim praca w firmie ma być wygodniejsza.
– Wprowadzenie nowego, elastycznego sposobu pracy w TVN Grupa Discovery, a tym samym nowego podejścia do organizacji pracy w biurze zbiegło się w czasie z zakończeniem prac remontowo-modernizacyjnych w głównej siedzibie firmy na jesieni tego roku. Dążymy do stworzenia wszystkim w firmie takiego środowiska pracy, które oferuje jak najlepsze warunki i pozwala możliwie najlepiej wykorzystać nowe rozwiązania biurowe i technologię. Przestrzeń biurowa została podzielona ze względu na funkcje, które spełnia – wydzielone zostały przestrzenie do pracy wspólnej i kreatywnej, strefy do pracy indywidualnej, przestrzenie do spotkań. Powiększyliśmy kuchnie i przestrzenie socjalne – zdradza Issat.
System rezerwacji biurek
Wprowadzenie rezerwacji biurek jest związane z pandemią koronawirusa. Zmniejsza ryzyko wielu zakażeń w spółce. – Mając na celu optymalne i jak najbardziej elastyczne wykorzystanie przestrzeni do pracy indywidualnej, a także to, że część stanowisk do pracy jest wyłączona z użytkowania w związku z obowiązującymi obostrzeniami pandemicznymi, wprowadziliśmy system rezerwacji biurek. Taki system sprawdza się w wielu firmach w Polsce. Systemem rezerwacji zostały również objęte firmowe miejsca parkingowe, co pozwala nam efektywniej gospodarować miejscami postojowymi – mówi Issat.
Menadżerka zapewnia, że pracownicy szczegółowo zapoznali się z nowymi zasadami i ich głos był brany pod uwagę. – Przede wszystkim jednak, skutecznie wspieramy pracowników w procesie zmiany. Wdrożenie nowego, elastycznego stylu pracy zostało poprzedzone licznymi szkoleniami i spotkaniami, podczas których przekazywaliśmy praktyczne informacje pomocne w odnalezieniu się w nowej przestrzeni i realiach pracy. W całym projekcie szczególnie ważne jest dla nas zbieranie informacji zwrotnej od naszych pracowników. Jesteśmy bardzo zróżnicowanym zespołem, dlatego też stałe ulepszanie sposobów i miejsca pracy będzie naszym wspólnym wyzwaniem w nadchodzących miesiącach i latach – przekonuje szefowa ds. komunikacji korporacyjnej TVN.