Jako redaktor naczelny Łukasz Jadaś będzie odpowiadał za cykl wydawniczy i wyniki ASZdziennika, a także szkolenie nowych redaktorów. Poprzednio to stanowisko nie było obsadzone.
Jadaś pracuje w ASZdzienniku od początku 2017 roku. Najpierw pisał teksty, a potem był redaktorem prowadzącym.
– To ważny moment dla ASZa. Nie odcinamy się od swojej przeszłości, nie rezygnujemy z obśmiewania głupoty i może naiwnych chęci naprawiania świata – mamy na to swój własny patent i za to kochają nas wierni fani. Ale równocześnie idziemy do przodu i chcemy być wszędzie tam, gdzie jest ciekawie, różnorodnie, intrygująco i odważnie, dlatego będzie można znaleźć u nas coraz więcej muzyki, filmu, gier, książek, sztuki i niebanalnych pomysłów na życie, wszelakich ekspresji swojej indywidualności – zapowiada Jakub Smaga, head of product ASZdziennika.
Nowo utworzoną funkcję head of product ASZdziennika Jakub Smaga objął w sierpniu br., poprzednio przez 15 lat związany z Ringier Axel Springer Polska.
ASZdziennik nie jest typowym produktem medialnym, ma bardzo charakterystyczną specyfikę, w której Łukasz sprawdza się idealnie. Jest doświadczonym redaktorem i tą wiedzą może się dzielić – podkreśla Michał Mańkowski, redaktor naczelny i członek zarządu Grupy naTemat.
W ostatnim czasie do zespołu redagującego ASZdziennik dołączyli Zosia Sokołowicz (wcześniej związana z produkcją filmową) oraz Paweł Mączewski (wcześniej współpracujący z Radiem Kampus, Vice i NaEkranie.pl).
W ub.r. trzy spółki zarządzające serwisami Grupy naTemat zanotowały łącznie wzrost przychodów o 24,7 proc. do 12,19 mln zł, a ich zysk netto zwiększył się z 1,43 do 2,15 mln zł. Zdecydowanie największa z nich firma Glob360 nie wypłaci dywidendy, jej udziałowcy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk 1,65 mln zł zysku netto przeznaczyli na kapitał zapasowy.
W połowie br. firma przeniosła się do nowej siedziby oraz wprowadziła hybrydowy model pracy.