Na górze strony głównej Interii, tuż pod paskiem nawigacji, pojawiła się sekcja z najświeższymi informacjami. Strona została podzielona na siedem głównych sekcji, m.in. Wydarzenia, Sport i Pomponik. Pojawiła się też sekcja personalizowana, która za pomocą algorytmu wybiera treści w zależności od zainteresowań i preferencji użytkownika. W każdej sekcji są kolumny z newsami, które ustawiane są w kolejności chronologicznej.
Lepiej wypozycjonowano także cotygodniowe cykle tematyczne: zielone poniedziałki, wtorki z ogrodem, kulinarne środy, techniczne czwartki i podróżnicze piątki, a w weekendy autorskie teksty z Tygodnika Interii. Zebrano je w sekcji Interia Extra, która widnieje zaraz pod pierwszym boksem tematycznym – Wydarzeniami.
Strona główna portalu została wyposażona w elementy multimedialne, które umożliwiają Interii wykorzystanie treści telewizyjnych Grupy Polsat Plus. Bezpośrednio z poziomu strony głównej użytkownicy mogą obejrzeć rozszerzone wydania najpopularniejszych programów publicystycznych Polsatu – „Gościa Wydarzeń” i „Śniadania Rymanowskiego w Polsat News i Interii”.
Powierzchnia reklamowa na nowej stronie głównej ma współgrać z kontentem i nie rozpraszać w jego odbiorze. Nowy layout daje reklamodawcom m.in. możliwość tworzenie obrandowanego obszaru tematycznego.
Zmiany zaprojektował i wdrożył zespół portalu.
Przez ostatnie 11 miesięcy strona główna Interii utrzymywała podobną liczbę użytkowników. Największy pik zanotowała w lutym br., kiedy jej liczba odwiedzających przekroczyła 7 mln.