Od początku istnienia tygodnika na rynku polskim wydrukowano ponad 220 mln egzemplarzy.
„W DNA Newsweeka jest absolutne wsparcie dla demokratycznej, praworządnej Polski, dla poszanowania praw człowieka, dla wolnych sądów, wolnych mediów i niezależnych samorządów. Ostatnie lata są dla nas testem, na ile tym wartościom jesteśmy wierni. Mam nadzieję, że egzamin zdajemy, ale ostateczny werdykt należy tu do Państwa, naszych Czytelników” – podkreśla cytowany w komunikacie Tomasz Lis, redaktor naczelny magazynu.
W sekcji tematycznej „Trendy przyszłości”, która będzie towarzyszyć nowemu wydaniu, znajdą się informacje o tym, co wydarzyło się przez ostatnie dwie dekady oraz analizy i prognozy ekspertów, jak może wyglądać kolejne 20 lat.
Z okazji jubileuszu ruszył Plebiscyt Newsweeka, który ma wyłonić osoby, mające największy wpływ na nasze życie w ostatnich dwóch dekadach. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w jubileuszowym wydaniu tygodnika oraz na Newsweek.pl.
„Newsweek Polska” wystartował we wrześniu 2001 roku jako polska mutacja amerykańskiego tygodnika „Newsweek”. Jego redaktorami naczelnymi byli Tomasz Wróblewski, Jarosław Sroka, Michał Kobosko i Wojciech Maziarski, a od stycznia 2012 funkcję tę pełni Tomasz Lis.
Jak wynika z badania Mediapanel, w czerwcu Newsweek.pl zanotował 1,64 mln użytkowników i 5,6 proc. zasięgu.