„Zespół PAP zrealizował już kilka tysięcy spotkań i konferencji oraz transmisji i multimedialnych relacji z wydarzeń. Obecność w Centrum Prasowym PAP to dla naszych klientów i gości gwarancja doskonałej realizacji, ogromnego prestiżu i komfortu oraz szerokiego zasięgu oddziaływania” – powiedział prezes PAP Wojciech Surmacz.
Nowe wnętrza centrum konferencyjnego PAP to przede wszystkim duży krok w stronę nowoczesnych technologii. Sala konferencyjna została bowiem wyposażona w ściany wideo, systemy akustyczne gwarantujące najwyższą jakość dźwięku oraz specjalistyczne oświetlenie, które zostało dopasowane do potrzeb operatorów kamer i fotografów. Z myślą o prelegentach zaprojektowany został również VIP-room, gdzie w ciszy i komfortowych warunkach mogą się oni przygotować do konferencji lub porozmawiać indywidualnie z dziennikarzami.
Zespół PAP pomaga w opracowaniu zakresu merytorycznego spotkania, a także w przygotowaniu oprawy graficznej oraz promocji wydarzenia. Dzięki publikacji zapowiedzi spotkania w Kalendarium Wydarzeń PAP oraz przesłaniu takiej informacji do dziennikarzy, dociera ona do szerokiego grona mediów zainteresowanych danym tematem.
Zespół PAP specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze medialnej, realizowanej przez doświadczony zespół dziennikarsko-operatorski. Przygotowana relacja tekstowa, materiał wideo z wypowiedziami uczestników spotkania oraz fotorelacja publikowane są w Codziennym Serwisie Informacyjnym PAP oraz na portalach Agencji, w ten sposób docierając do mediów ogólnopolskich oraz lokalnych.
Spotkania w Centrum Prasowym PAP są realizowane w trzech formułach: stacjonarnej, hybrydowej oraz online, łącząc się z prelegentami na całym świecie. Zadbano również o tłumaczenia spotkań – tłumaczenia na wybrany język obcy odbywają się online lub stacjonarnie w kabinach specjalnie dostosowanych do potrzeb tłumaczy.
Zespół PAP realizuje również szeroką transmisję online na wybranych portalach PAP, stronach internetowych i w mediach społecznościowych partnerów.
PAP to największa agencja informacyjna w Polsce. Zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. Przez całą dobę, siedem dni w tygodniu 250 dziennikarzy i 40 fotoreporterów przygotowuje serwisy informacyjne, z których korzystają media, instytucje, urzędy państwowe i przedsiębiorcy.
Polska Agencja Prasowa w ubiegłym roku zanotowała stratę rzędu 4,72 mln zł, a na ten rok planuje stratę wysokości 5,99 mln zł. Średnia miesięczna pensja brutto w agencji wynosi 7,23 tys. zł, a dziennikarzy – 7,28 tys. zł. Zarząd zarobił w sumie 792 tys. zł.