W „Gazecie Wyborczej” Maksymilian Salski pracował od 2016 roku. Od stycznia 2020 roku był subscriber retention team leaderem – odpowiadał za strategię utrzymania i angażowania prenumeratorów Wyborcza.pl.
Z pięcioosobowego zespołu zarządzającego działem subskrypcji „Gazety Wyborczej” odeszły już cztery osoby – Danuta Breguła (szefowa działu), Michał Kaczmarski (zastępca szefowej), Mateusz Szaniewski (szef marketingu cyfrowych subskrypcji) i teraz Maksymilian Salski.
Na początku sierpnia dział subskrypcji „Gazety Wyborczej”, odpowiedzialny za wynik prenumerat cyfrowych, został włączony do działu marketingu dziennika, którego dyrektorem jest Michał Bauer. Za wynik prenumerat obecnie odpowiada Marcin Madej, dotychczas zajmujący się kampaniami marketingowymi.
Na koniec czerwca 2021 roku „Gazeta Wyborcza” miała 258,2 tys. subskrypcji cyfrowych. Liczba subskrybentów cyfrowych dziennika nieznacznie wzrosła od końca pierwszego kwartału br.