„Szukamy dziennikarzy, którzy będą tworzyć treści internetowe dotyczące Kalisza i okolic. Jeśli dobrze znasz swoje miasto i jego mieszkańców, chcesz opisywać ich problemy, być częścią świetnego, dynamicznego zespołu, chcesz publikować w Gazecie Wyborczej – czekamy na Twoje CV!” – czytamy w ogłoszeniu.
– Cały czas szukamy dobrych dziennikarzy z całej Polski, chcąc wzmacniać nasz zespół oraz poszerzać treści lokalne „Wyborczej” – mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, szef redakcji lokalnych. – Rozwijamy naszą ofertę serwisów lokalnych Wyborcza.pl – obecnie działa ich już 31. To wszystko, co w tej chwili możemy przekazać – dodaje Chrzan.
W lipcu „Gazeta Wyborcza” uruchomiła serwis internetowy poświęcony Rybnikowi i okolicom. Dziennik zapowiedział wówczas uruchomienie kolejnego serwisu lokalnego we wrześniu.