Jak akcentuje wydawca, nowa funkcja związana jest z „dynamicznym rozwojem serwisu”.
– Marka „Super Express” i zespół redakcyjny mają olbrzymi potencjał, aby zawalczyć o więcej. Moim zadaniem jest zbudowanie takiej siły dziennika w obszarze cyfrowym, jaką ma on na rynku tradycyjnym – komentuje Jan Złotorowicz. Zaś Grzegorz Zasępa, redaktor naczelny „Super Expressu”, dodaje: – Jan jest nowoczesnym liderem, który docenia zespół i potrafi wraz z zespołem osiągać wyniki. Jego dotychczasowe sukcesy, umiejętność komunikacji i dzielenie wizji rozwoju Super Expressu dają nam perspektywę na osiągnięcie bardzo silnej pozycji.
Początek kariery w „Trybunie”
Złotorowicz z wykształcenia jest politologiem. Karierę dziennikarską rozpoczął w 2003 r. w „Trybunie”. Jest związany z Grupą Super Express od 13 lat. W 2008 r. rozpoczął pracę w „Super Expressie”, piastując stanowisko redaktora w dziale Wydarzeń. Od grudnia 2020r. jako zastępca redaktora naczelnego nadzorował sekcję Wydarzenia i lokalne serwisy Super Expressu.
W czerwcu br. portal SE.pl – mimo sporego spadku – utrzymał pierwsze miejsce wśród witryn dzienników ogólnopolskich. Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, serwis „Super Expressu” odwiedziło 10,53 mln internautów, co przełożyło się na 36,16 proc. zasięgu.