Od początku emisji stacja jest obecna na MUX L4 (MWE Teleport), a po zakończeniu procedur w UKE pojawi się też na reaktywowanym multipleksie MUX L1, obejmującym m.in. Lubań, Jelenią Górę, Bolesławiec i Chojnów. Jak informowaliśmy w „Presserwisie”, jego operatorem ma zostać MWE Teleport, spółka Michała Winnickiego, która jako jedyna była zainteresowana tymi częstotliwościami, zwolnionymi po TV Łużyce. Telewizja Echo 24 podpisała już umowę z Winnickim na miejsce na MUX L1.
W związku z rozszerzeniem zasięgu na antenie Echo 24 pojawią się informacje z rejonu Zagłębia Miedziowego i Jeleniej Góry, przygotowywane przez korespondentów kanału, a do oferty już dołączyły materiały z Wałbrzycha. Stacja chce też zwiększyć zasięg kablowy o dwie duże sieci.
– Po dołączeniu do Vectry i UPC planujemy wejście do panelu Nielsena. Nie wykluczamy także emisji ogólnopolskich spotów reklamowych – mówi „Presserwisowi” Paweł Czuma, prezes zarządu i redaktor naczelny Echo 24.
Teraz stacja emituje tylko reklamy lokalne. Ma również pieniądze z umów partnerskich oraz produkcji spotów reklamowych.
Echo 24 wzbogaci też ramówkę. Po wakacjach na antenie ma pojawić się cykl rozmów z osobami, które doświadczają wykluczenia społecznego. Do ramówki powrócą debaty z politykami pt. „Echo Dolnego Śląska”, kontynuowany będzie cykl podróżniczy „Dolnośląskie naj”, którego powstał już sezon pilotażowy.
Większościowym właścicielem spółki Telewizja Echo 24 jest Tomasz Kurzewski, który posiada 50,99 proc. jej udziałów. Pozostałe mają po równo Tomasz Nykiel i Paweł Czuma. W przeszłości kanał należał do Piotra Krupy, Marka Majewskiego i ATM Grupy. W marcu 2018 roku zakończono emisję stacji. ATM Grupa sprzedała ją później Michałowi Winnickiemu (wraz z całym lokalnym multipleksem). Od Winnickiego prawa do marki Echo 24 kupili Nykiel i Czuma. Emisję stacji wznowili w lipcu 2019 roku.