Ostateczny wynik zbiórki w ramach 29. Finału WOŚP ogłosił w poniedziałek szef fundacji Jerzy Owsiak. Na zakup sprzętu dla dziecięcej laryngologii i diagnostyki głowy zebrano dokładnie 210 813 830,10 zł. To o ponad 20 mln zł więcej niż podczas poprzedniego Finału WOŚP i najwięcej w historii wszystkich zbiórek.
Fundacja WOŚP przekazała, że na Allegro w ciągu dwóch miesięcy prowadzono 205 tys. aukcji na rzecz 29. Finału. W ten sposób zebrano 30,1 mln zł, czyli ponad dwa razy więcej niż przed rokiem. Spośród aukcji wystawionych przez gwiazdy TVN (partner WOŚP) najwięcej pieniędzy zebrał epizod w serialu „BrzydUla 2” (45,7 tys. zł). „Gazeta Wyborcza”, także jeden z partnerów Finału, zebrała w sumie 341 tys. zł. Spośród dziennikarskich aukcji za podobną kwotę wylicytowano wizytę i udział w audycjach internetowych stacji radiowych byłych dziennikarzy Trójki. W Radiu 357 za 16,3 tys. zł, a w Radiu Nowy Świat za 16,5 tys. zł.
Podobnie jak w poprzednich latach, specjalne studio telewizyjne WOŚP stanęło na placu Defilad w Warszawie, w którym odbywały się koncerty i spotkania z zaproszonymi gośćmi. Relacja z niego trwała przez 27 godzin. Internetowe wejścia transmitowane na Facebooku wyświetlano średnio 800 tys. razy, z kolei na YouTubie część publicystyczną wyświetlono ponad 49 tys. razy, a część koncertową – ponad 124 tys. razy.
Informacje o przebiegu akcji obecne były również w serwisach partnerów medialnych – Onet.pl, Antyradia, Radia Zet, Wyborcza.pl, Naszego Miasta i tytułów Edipresse. Wzmianki w internecie o 29. Finale WOŚP zdobyły 402 mln zasięgu. Głównym partnerem telewizyjnym Finału WOŚP po raz piąty była TVN Grupa Discovery. Na antenach tej grupy relację z Finału choć przez chwilę śledziło 10 mln osób.