Program stacji przygotuje zespół „Faktów” RMF FM oraz portalu RMF24.pl – w sumie kilkudziesięciu dziennikarzy, reporterów, korespondentów i wydawców.
– Naszym hasłem jest »Jeszcze więcej informacji!« i to będziemy oferować naszym słuchaczom. Dzień z Radiem RMF24.pl to idealny czas dla tych, którzy szukają jeszcze więcej bieżących wiadomości, jeszcze więcej ekonomii, jeszcze więcej sportu, jeszcze więcej kultury – mówi Marek Balawajder, dyrektor informacji RMF FM.
Co w ramówce Radio RMF24.pl
Stacja RMF24.pl będzie dostępna całą dobę. W dni powszednie od godz. 08:00 do 18:30 program na żywo będą poprowadzili dziennikarze RMF FM: Bogdan Zalewski, Tomasz Staniszewski i Tomasz Weryński, a także Marcin Jędrych, Darek Maciborek i Krzysztof Urbaniak. Na antenie pojawiać się będą relacje reporterów, reportaże, rozmowy z zaproszonymi gośćmi, analizy ekspertów dotyczące bieżących wydarzeń, komentarze, sondy uliczne oraz przeglądy prasy i artykułów z portalu RMF24.pl.
Ponadto przez całą dobę co godzinę emitowane będą „Fakty” RMF FM, a w paśmie porannym i popołudniowym – także co pół godziny. Nadawane też będą cykle wywiadów znane z RMF FM – Roberta Mazurka (o godz. 08:02) i Marcina Zaborskiego (o godz. 18:02). W Radiu RMF24.pl będzie można słuchać ich pełnych wersji, także z częścią internetową.
RMF24.pl ma nadawać także muzykę – gitarowy pop i pop-rock z domieszką klasyki rocka. „Na antenie Radia RMF24.pl usłyszeć będzie można największe przeboje ostatnich dekad XX i początku XXI wieku – od The Police, Perfectu, Phila Collinsa, Lady Pank czy Roxette, przez Red Hot Chili Peppers i Myslovitz, po Dawida Podsiadło i Imagine Dragons” – zapowiada Adam Czerwiński, dyrektor muzyczny RMF FM.
Radia słuchać będzie można na platformach RMF24.pl oraz RMF ON (na stronie rmfon.pl i w aplikacji mobilnej).
– Uruchomienie radia informacyjnego to naturalny krok, wykorzystujący olbrzymie zasoby, jakimi dysponujemy jako Grupa RMF, na które składają się przede wszystkim fantastyczni dziennikarze, reporterzy i wydawcy „Faktów” oraz portalu RMF24.pl. Codziennie dostarczają oni słuchaczom i internautom setki newsów – informacyjna stacja radiowa będzie kolejnym kanałem dotarcia do odbiorców z tymi treściami – dodaje Marek Balawajder.
Według badania Mediapanel w styczniu br. serwis RMF24.pl zanotował 6,85 mln użytkowników i 23,58 proc. zasięgu, a RMF.FM – 5,04 mln użytkowników i 17,35 proc. zasięgu.