Janusz Omyliński wraca do Grupy naTemat

Janusz Omyliński

Od 1 kwietnia Janusz Omyliński będzie head od SEO Grupy naTemat (Glob360). Stanowisko zostało wydzielone z kompetencji redaktora naczelnego i dyrektora operacyjnego oraz head of content.

Omyliński jest ekspertem digitalowym, specjalizuje się w growth hackingu i SEO. „Działania stricte kontentowo-dziennikarskie muszą iść w parze z tymi analityczno-technologicznymi, stąd jeszcze większy rozwój tej działki w Grupie naTemat” – mówi cytowany w komunikacie Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.

– Będę współpracował z dedykowanym zespołem dziennikarzy oraz szefami wszystkich serwisów i działów Grupy naTemat. Chcemy zadbać o dobre dopasowanie intencji użytkowników wyszukiwarek z naszymi treściami: zarówno evergreenowymi, jak i newsowymi. Wierzymy, że walka o ruch w Google to nie bezmyślne upychanie słów kluczowych i inne „sztuczki”, ale praca nad docieraniem z odpowiednią treścią do szukających jej użytkowników – mówi „Press” Omyliński.

Omyliński pracował w naTemat.pl w latach 2012-2015 jako autor, wydawca strony głównej i project manager. Później związany był m.in. z Agorą jako szef projektu Quizy.gazeta.pl i growth expert Gazeta.pl. Od 2019 roku pracował w Ringier Axel Springer Polska jako specjalista, a potem starszy specjalista od SEO. Prowadzi blog „Lekcja religii”.