PKN Orlen już promuje się w dziennikach Polska Press

Daniel Obajtek

W magazynowych wydaniach dzienników Polska Press Grupy ukazały się dwustronicowe teksty chwalące proekologiczną działalność na stacjach paliw PKN Orlen – nowego właściciela dzienników regionalnych.

W magazynowych wydaniach dzienników Polska Press Grupy ukazały się dwustronicowe teksty chwalące proekologiczną działalność na stacjach paliw PKN Orlen – nowego właściciela dzienników regionalnych.

Odsyłała ona czytelników do środka wydania. Tam całe dwie strony przeznaczono na „materiał informacyjny PKN ORLEN” (tak go oznaczono w paginie) pt.: „PKN ORLEN stawia na środowisko i uruchamia kolejne proekologiczne inwestycje”. Napisano w nim o fotowoltaice, filtrach powietrza, stacjach ładowania samochodów elektrycznych, utylizacji odpadów i wegetariańskich daniach na stacjach paliw Orlenu.

W połowie grudnia w „Gazecie Pomorskiej” ukazała się reklama z podziękowaniami dla prezesa Orlenu Daniela Obajtka za zakup wydawcy dzienników regionalnych.

7 grudnia Orlen podpisał przedwstępną umowę na nabycie od HKM GmbH 100 proc. udziałów spółki Polska Press. Transakcja wymaga jeszcze zgody prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.