Czterej zastępcy redaktora naczelnego „Super Expressu” (ZPR Media) zyskali nowe kompetencje. Jan Złotorowicz szefuje teraz w redakcji nowo powstałemu działowi Polska, Hubert Biskupski nadzoruje dział Superseriale w internetowym wydaniu, Jarosław Sulikowski kieruje działem sportowym, a Bartłomiej Łęczek nadzoruje stronę główną i pracę wydawców strony Se.pl
Zmiany mają na celu rozbudowę serwisu internetowego „Super Expressu” zarówno pod względem tworzenia nowych źródeł, jak i pozyskiwania odbiorców treści. Redakcja mocniej stawia też teraz na informacje lokalne. Powstał nowy dział – Polska, skupiający ponad 40 dziennikarzy i redaktorów z całego kraju. Kieruje nimi wice naczelny „Super Expressu”, Jan Złotorowicz, odpowiadając za treści lokalne zarówno w wydaniu papierowym, jak i w portalu Se.pl. –
Informacje lokalne mają ogromny potencjał, wierzę, że Janek, który od wielu lat nadzorował pracę korespondentów gazety, świetnie poradzi sobie z nowymi zadaniami w serwisie. Warunkiem rozwoju w internecie jest zatrudnianie wysoko wykwalifikowanych dziennikarzy – dlatego w ciągu kilku ostatnich miesięcy zatrudniliśmy kilkunastu nowych pracowników i współpracowników w całej Polsce. Jesteśmy już obecni we wszystkich najważniejszych ośrodkach, które obecnie wzmacniamy – komentuje Grzegorz Zasępa, redaktor naczelny Grupy Super Express.
Kolejny zastępca redaktora naczelnego, Jarosław Sulikowski, nadzoruje teraz dział sportowy w necie i papierze. Jest odpowiedzialny także za pracę działu Polityka/Opinie. Hubert Biskupski przejął nadzór nad działem Superseriale.se.pl, i odpowiada też za wyniki działów Rozrywka i Superbiznes. I wreszcie czwarty zastępca redaktora naczelnego, Bartłomiej Łęczek odpowiedzialny jest teraz za rozwój portalu Se.pl, nadzoruje stronę główną i pracę wydawców. Odpowiada też za wynik wideo, galerii i serwisów tematycznych.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem „Super Expressu” w październiku br. wyniosło 93 265 egz. Zaś portal internetowy „Super Expressu” Se.pl w październiku br. odwiedziło 11,66 mln internautów, co dało 40,24 proc. zasięgu – pokazują wyniki nowego badania Mediapanel, opracowane przez Wirtualnemedia.pl.