Bartosz Raj będzie odpowiedzialny za wynik biznesowy strony głównej i serwisów informacyjnych oraz zwiększenie ich przychodów i wyników oglądalności, a także uatrakcyjnienie powierzchni oferowanych reklamodawcom. Będzie współpracował m.in. z działami sprzedaży, technologii, wideo i rozwoju marki.
Rafał Madajczak łączy nowe obowiązki ze stanowiskiem dyrektora kreatywnego portalu. Jako dyrektor rozwoju marki zastąpił Marzenę Szkolak, która rozstała się z portalem.
W związku z czasową nieobecnością Marcina Gadzińskiego, dyrektora zarządzającego Gazeta.pl, jego rolę przejmie Mateusz Aleksandrowicz, do tej pory dyrektor strony głównej. Będzie koordynował pracę biznesów kontentowych portalu – strony głównej, Wideo, Sport, Moto, Lifestyle. Nadal będzie odpowiadał biznesowo za serwis Sport.pl.
Karolina Deling ma koordynować politykę programową portalu jako dyrektorka programowa Gazeta.pl (również będzie zastępować Gadzińskiego). W dalszym ciągu będzie kierowała zespołem wydawców strony głównej, zajmie się też pracą nad nową formułą działu i poszerzeniem jego kompetencji.
„To naturalne zmiany, wynikające z rozwoju organizacji, jej potrzeb oraz pracowników. Wpłyną one pozytywnie zarówno na naszą markę, zespół i pozwolą jeszcze bardziej skupiać się na osiąganiu założonych wcześniej celów” – mówi cytowana w komunikacie Agnieszka Siuzdak, dyrektorka pionu Gazeta.pl.
Bartosz Raj pracuje w Gazeta.pl od 2018 roku. Był szefem newsroomu, na początku 2020 roku objął stanowisko zastępcy szefa strony głównej. Wcześniej związany był z „Gazetą Wyborczą” i „Metrem”, przez wiele lat był redaktorem naczelnym Sport.pl.
Rafał Madajczak w Gazeta.pl pracuje od marca 2020 roku. Jest twórcą serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl, był dyrektorem kreatywnym Grupy naTemat.
Mateusz Aleksandrowicz w Agorze pracuje od 2014 roku. Był szefem rozwoju serwisu Sport.pl, a w latach 2018-2020 dyrektorem strony głównej Gazeta.pl.
Karolina Deling z Agorą związana jest od 2017 roku jako szefowa wydawców strony głównej Gazeta.pl. Wcześniej była wydawczynią stron głównych Tvn24.pl i Wirtualnej Polski.
Jak wynika z badania Gemius/PBI, w październiku serwisy Grupy Gazeta.pl odwiedziło łącznie 17,92 mln użytkowników.