Tomasz Domański szefem newsroomu w TV Republika

Zmiany w ramówce

Od 14 listopada w Telewizji Republika wraca „Polityczne Podsumowanie Tygodnia” Adriana Stankowskiego, a od poniedziałku 16 listopada serwis informacyjny „Dzisiaj” będzie miał nowych prowadzących. Wydawcą „Dzisiaj” i jednocześnie szefem newsroomu stacji został Tomasz Domański.

„Polityczne Podsumowanie Tygodnia” nie zmienia godziny emisji: będzie można je oglądać w soboty o godz. 10.00.

– Tak jak w poprzednich sezonach, tak również i w tym do swojego programu będę zapraszał czołowe postacie ze świata polityki. Rozmowy będą dotyczyły najgorętszych tematów, jakie obecnie mamy w przestrzeni publicznej – informuje Adrian Stankowski.

Domański szefem newsroomu w TV Republika

W poniedziałek o godz. 18.30 na antenie ukaże się odnowione główne wydanie serwisu informacyjnego „Dzisiaj”. Nowymi prowadzącymi programu zostały Magdalena Bałkowiec, Ilona Januszewska oraz Marlena Nowakowska. W zespole prowadzących jest również Paulina Bilińska oraz Bartosz Teodorowicz.

Program ma także nowego wydawcę – został nim Tomasz Domański, do niedawna pracujący w Radiu Dla Ciebie. W październiku br. odszedł z rozgłośni, z początkiem listopada dołączył do TV Republika. Odpowiada tutaj nie tylko za wydawanie programu „Dzisiaj”, a także jest szefem redakcyjnego newsroomu.

Ponadto od początku miesiąca Michał Trześniewski odpowiada w Telewizji Republika za rozwijanie pasma publicystyczno-informacyjnego. – Nieustannie pracujemy nad polepszeniem naszej oferty programowej, na antenie pojawią się wkrótce nowe programy – komentuje Dorota Kania, redaktor naczelna TV Republika.

W dni powszednie o godz. 19.00 emitowany jest skrócony program „Dziennikarki Poker”, zaś o 19.30 widzowie mogą oglądać nowy cykl – satyryczny format „Codziennie burza” autorstwa Macieja Kożuszka. – Będę chciał w tym programie pokazać to, czym danego dnia żyje internet, te rzeczy nie zawsze najmądrzejsze, niekoniecznie zawsze poważne, ale zawsze wywołujące mnóstwo emocji i komentarzy – komentuje dziennikarz.

Według danych Nielsen Audience Measurement w październiku br. Telewizja Republika miała 0,055 proc. udziału w rynku oglądalności, wobec 0,026 proc. rok wcześniej.

W ub.r. Telewizja Republika osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 20,9 proc. do 16,34 mln zł oraz spadek straty netto z 2,96 do 1,6 mln zł. 52 proc. wpływów pochodziło ze sponsoringu, głównie od firm państwowych.